28 Şubat 2011

Ay yapıştı !


    Hastalık yapıştı bana gitgide iyice yayılıyor. dün yine sadece burun akıntısıydı carttı curttu tamam hadi neyse de bugün aştı kendini ateşim falan çıktı şimdi vücudum nası batıyo böyle kendi kendime bile elleyemiyorum o derece. Batmak ne ya? nası batar insan ? hemen açıklıyorum. her şey mathilda ilk kez böyle dediğinde ona gülüp dalga geçmemle başladı. bu zavallı her ateşi çıkar gibi olduğunda benim ateşim var ölçün diyodu ve hakkaten ölçünce ateşi yüksek çıkıyordu. ben hayırdır ne iş diyince de batıyorum ondan anlıyorum ateşimin çıktığını dedi. e kim inanır buna? kadir inanır anca. ben de inanmadım doğal olarak. geçen günlerde daha doğrusu yıllarda ben de bi battım bi battım anlatamam anne ben batıyorum dedim. mathilda da uzaktan pişkin pişkin izledi beni. lanetledi resmen :D o gün bugündür ben de batıyorum evet. bayadır olmuyprdu aslında genel de bronşite dönüyor ben de hastalıklar ama baya bi üşütmüşüm heralde tam bir hasta oldum hani ne ararsan var. geçenki adet sancılarımdan biraz da olsa karım vardı -pastalar gibi unutamıyorum.- bu sefer kar mar yok. haaa estafurullah var var minikkuşş :D off allahım nazarlardan koru! ayyy milat oldu milat cumartesi. maşşallah adam bir dediğimi iki etmiyor. aman bana şemsettin aldı ohh gezdik tozduk misler gibi. bütün gün de aradı sordu haber verdi stersimi boşa çıkardı.şimdi de elbebek gülbebek güzel güzel mesajlar mı dersin aramak sormak mı dersin tam gaz :D ay film gibi ya dengesiz yeminle.

 Ya bunu nasıl yapmış mesala ya takma mı bu ?
        Hastalığımdan ötürü de oturdum kaldım tabi koltukta kafamı kaldırcak halim yok ben de bu durumdan istifade blogları gezdim biraz. ben böyle tırnak süsüne boyasına pek bi düşkünüm. ee hastalık bu, ayağa kalkılmadan yapılan ıvır zıvır işlerin ve uğraşların en güzel zamanı. neyse blogun tekinde ( 2 kişilik ben ) gazetenin yazılarını tırnağa desen olarak bastığını gördüm. ay acayip hoşuma gitti denicem ama feci üşeniyorum. eğer böyle kolay pratik süsleme falan biliyorsanız ya da öyle bir site bana mutlaka haber edin ha. Netten demin araştırdım da tırnak süsüleme seti diyor o ne yaa hayatımda ilk defa duydum valla :D allah allah nasılda almış insanlar hepsine stokta  yok diyor. Neyse ya üşenmeyip şu işi denicem ben. aman bana çabuk iyileşmeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)