23 Nisan 2011

Aylaar geçse de.. :)

      Nuhahaha :D we are back daha doğrusu i am back ! ne çok şey oldu ne çok olay yaşadım blogumu kapatmak zorunda kaldım. neyse ki dışa aktarmıştım da geri açtım. neler neler hepsini anlatıcam. artık kalıcı üyeyim ve her zamanki düzende yazılarımı başımdan geçenleri anlatmaya devam edicem.öncelikler minikkuş illa bloguna bakcam diye tutturdu ve ben de onu hakkında ileri geri konuştuğum için blogumu apar topar kapattım. aman allahım bu bana inanmadı neler yazıyosun sen dedi neler gizliyosun sen benden dedi. ben de fake bir hesap alıp al bak kapattım dedim. hayallahım tam bir kabustu o gece. neyse  şu an tekrar açtığımı söylemedim tabiki böyle bir mallık yapmadım :) 


      Biliyorum :P
     Şimdi her şey tıkırında ama biz bir aydır görüşemiyoruz evet şaka. ama değil. arabası var , aynı şehirdeyiz , koskocaman adamsın ama haftasonu sınavım var diye gelmiyosun. bu ne kim inanır kadir bile inanmaz. beni deli etti böyle böyle. ben de bugün gittim alışveriş yaptım. ceket aldım ooh canıma değsin kıskansın azcık beni. geçen günlerde 18. ayımız bitti nası bitti bilmiyorum ben nası dayandım 18 ay bilmiyorum ve görüldüğü üzere ben hala dayanıyorum ne fena bir durum ya adama neler neler dedim ama yok. kızlar dalga geçiyo seninle hanım evladı diye dedim buna bana mısın demedi ya mal hödük insan bi içerler utanır gurur yapar ama yook anam yook. suç sende benim böyle yaptığımı söylemicektin dedi. hahaha salağa bak verdiği cevaba yap şimdi sen bunu erkekliğinden  şüphe eder misin etmez misin? ben ediyorum valla bence minikkuş bir kız. evet hatta kız çocuğun neyse bu da böyle işte onun haricinde haaa geçen ay bi kavga ettik bana senden soğuyorum dedi. hayır benim soğumam lazımken o kadar bokluğun üstüne bu da yağ gibi üste çıktı ben oldum suçlu yaw tövbeee! gel de kafayı yeme asıl ben senden soğuyorum diyemedim evet mal gibi. bi de -bu olay daha yakın- bu bana sormadan gitmeden arkadaşında kaldı zorla aldım ağzından lafı gerçekten hala hatırladıkça kafayı yiyo gibi oluyorum onun detayına giremicem. şu birkaç ay böyle geçti minikkuşla cebelleştim. ağladım bolca kafayı yedim şiir yazdım yemek yedim. 


     Vallahi hiç bir şey yapmadım. ben boştum ama insanları mutlu ettim sevgilim dışında herkesin yanındaydım bazen insanları mutlu etmeyi tercih ediyorum ya  minikkuşa çok seviyorum bu işi ! bu arada  ben bu çocuğa neden bu kadar takıldım? mahvoluyorum yardım edin. bu da böylee. neyse blogspot welcome to my world. özledim burayı :) şimdilik gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olucak  hadi bana iyi nihat doğan izlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)