25 Nisan 2011

off sıkıcılık.

  ilk önce minikkuşla cumartesi bi ihtimal buluşacağımızın müjdesini  veriyim. inşallah bu hafta da satışa gelmezsem sevgilimi görmeye hak kazanıcam. hadi bakalım çocuk kumar gibi ya bi var bi yok resmen taktiğe bakyor bebeyi görmek. şimdi de uyuyo öküz uyusun bakalım uyusun. 


  Neyse benim asıl üstüne basmak istediğim şey batuhan ! nası bi tatlı ya :D masterchefi çok seviyorum allahım iyi ki şu yarışmayı birilerine icat ettirdin. biz ailecek çok beğeniyoruz. bir de biliyor falan  ya iyice tatlı karizmatik göünüyo adamın gözüne. of şu adama aşık olsam da bıraksam benim sayın uyuyan güzeli. neyse böyleyken böyle. ha bi de başım çatlıyo çok yorgunum. uyumak istiyorum iyi geceler diyorum uyucam ya ben. hadi bana iyi uyumalar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)