30 Nisan 2011

Hay ben senin gibi sevgilinin ....

    Ben ayrıldım. evet ben minikkuş dediğimiz  iğreti adamdan ayrıldım. iğrenç ötesi yaratıktan allahın hödüğünden o pis heriften ayrıldım evet. 


    Olayın özüne detayına gircek olursak ; başlıyorum. şimdi bana bi yakın arkadaşım minikkuşun face'i vardı değil mi ? diye bir soruyla geldi iki gün önce. ben de ne münasebet ben facebookları ta geçen sene kapattırdım dedim..o da nası ya ben onu dün face'de görüdm dedi. tabi benim el ayak boşandı doğal olarak minkkuşun da gün içinde beni çok arayıp sormaması huyunu bildiğim çin mesaj atmakla yetindim. facebook'un hayırlı olsun diye. neyse o da yok erenin sevgilisiyle arası bozuktu o yüzden açtım daha doğrusu ben açmadım o açtı ben şifreyi verdim dedi. neyse ben tabi köpürdüm neden çünkü aynı olay bi kere daha olmuştu ben  bunu uyarmıştım. minikkuş dedim , bak bu son dedim, ama ben ne kadar yumuşak iyi kibar nazik olduysam bu bebenin götü kalkmış ve benim tepeme çıkmış ben bunu artık iyice anladım yani. neyse benim artık öyle bi sabrım zorlanmış ki ben saydım buna ama nası saydım var ya. allah kahretsin seni sen nası adamsın nası sevgilisin ben seni uyarmıştım sen beni önemsemedin sallamadın. ben bunları yaşamaya mecbur muyum diye saydım da saydım. aboo neler neler. gerizekalı hem haksız hem de daha üste çıkıyo mal vay efendim neymiş sen nası bana beddua edersinmiş. la havle vela kuvvete ettim lan işte hakettin ki ettim öküz o mu sorun şu an sence !? neyse tutturdu mu bu ben bana beddua eden birine sevgilim diyemem hadi güle güle diye. ulan ibnetor ben ne diyorum sen ne diyosun tamam mı dedim ayrılıyo musun benden bitti mi. bu da bi türlü tamam evet bitti demiyo dönüyo dolaşıyo yok efendim sen bana beddua edemezsin. yeter lan dedim bu ne ayrılıyorum lan tamam bitti. haa estafurullah bi de şey diyo yok ne hı şey ha ben sana eskisi gibi olamam e dedim tamam madem olmicaksın bırakalım burda bitsin. yok tamam bitsin demiyo imkanı yok demiyo ya. e dedim minkkuş napıyoruz? akşam konuşuruz dedi. akşam oldu evdeyim diye haber verdi. tamam dedim konuşalım mı konuşuyoruz. ben buna dedim ki bitirelim mi falan cevaba bak. ben ayrılalım da demiyorum ayrlmayalım da demiyorum al ağzını ortasına çak bi tane. te allahım . ben de doğal olarak . TAMAM O ZAMAN BENİM İSTEDİĞİM BİR İLİŞKİ OLMAKTAN ÇIKTI BEN SENİNLE DAHA FAZLA YÜRÜTEMİCEM KENDİNE İYİ BAK. dedim ve ben bunu sonunda yaptım. başardım o sıra bi kendimi de takdir ettim ha. neyse ben ağla zırla salya sümük derken aha mesaj. tam bir saat sonra hiç mi üzülmüyosun diye haydaa ahahaha beni bi gülme aldı ben napıcağımı şaşırdım tabi. neyse konuşmaya başladık. ben buna bütün isteklerimi beklentilerimi söyledim ağzına sıçtım o hep alttan aldı şaşılacak şekilde iste haklısın özür dilerim her istediğini yapcam uygulicam falan da falan neyse ben en sonunda bunları yapmicaksan geri dönüş yok farkındasın demi dedim. neyse evet seni seviyorum seni istiyorum cart curt. ve mutlu son barıştık :D


  Şimdi bugüne ve düne dönecek olursak evet aşırı derce bir tavır değişikliği var.ve beni mutlu etme çabaları işte sürekli alttan almalar baya baya istediğim bi sevgili şu an acaba işe yaradı mı :D yalnız ben ciddi ciddi ayrılmıştım yani uçarı kaçarı yok ben bitirmiştim ki hiç mesaj falan beklemiyodum gururludur o tükürdüğünü yalamaz falan diyodum ama kediye döndüü :D  allah allah tövbe bismillah inşallah eskisi gibi olmaz ama eskisi gibi olursa ben basarım tekmeyi valla :D böyleyken böyle işte. kökten bi çözüm getirdim heralde böyle bi restle :D neyse valla mutluluklar dileyin bana yorum yapın izleyin falan :) bana iyi haftasonları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)