24 Nisan 2011

Sabah sabah yaptığıma bakın !

   Yaaa sinir krizlerine merhaba. of ya bu bebe beni geriyooorr. ya duramadım yerimde sabahın bi körü yazıyorum evet daha fazla içimde tutamam birilerine içime boşaltmam lazım. dün bu salağın misafirleri geldi. 8 gibi  e tamam misafir olabilir mesaj da tamayabilirsin onlarla ilgilenirsin. ama bu 2 ye kadar mı sürer? insan arada bir mesaj atmaz mı? bence atar. o kadar da değil misafir boğazına mı çöküyo sanki. neyse ben 12 gibi mesaj attım. benim uykum var her an uyuyabilirm diye. anında bir mesaj, dayan aşkım az kaldı. e hadi tamam az kaldıdan kasıt nedir 20 dk ila yarım saat arasıdır en fazla değil mi? az budur yani. benim uykum iyice geldi ben de yattım yatağıma saat 1.15 mesaj attım. ben dayanamıyorum iyi geceler optum diye. cevap geldi az kaldı aşkım. ya bu nedir ya ! ne demek bu insaf hem anında mesaj atabiliyosun buna rağmen arada bi bak her dakika da değil atmıyosun hem az kaldı diyip bi buçuk saat beni bekletiyosun üstüne hala az kaldı diyo ya ! ben de sinir oldum tabi. bi saat önce de az kalmıştı kusura bakma ben yatıyorum iyi geceler dediim.cevap da uff tmam ii geceler. hay senin  gibi sevgili olmaz olsun. ben uyudum ama diyorum ki bu uyurken bana güzel bir mesaj atar alır gönlümü. sabah bi uyandım mesaj e mecbur atcak. açtım okuyorum saat ikiye çeyrek var bu bana sadece gittiler aşkım ben de yattım şimdi iyi geceler seni seviyorum optum demiş. aaaaa! iyice kıl oldum dayanamadım kendimi bloga attım. ben de, uyandım ben dedim. mesaj geldi işte onu ceyrek geçiyodu herhalde. aşkım uyandım ama babamla yürüyüşe gidiyoruz öptüm. anlıyacağınız ben bu çocukla dünden beri tek kelime etmedim ve hala da edemiyorum.kuduruyorum çıldırıyorum ama orda adam beni sikine sallamıyo ya.- bunu demek istemezdim ama durum tam olarak böyle.- neyse şimdi bekliyorum paşayı. 


     Ya allahım beni şu bebeden soğuk iğreti et ya bi şey yap hadi:( bana yorum yapın izleyin destekçiye ihtiyacım var noolur :(  neyse bana iyi beklemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)