4 Mayıs 2011

Bir ayın patlaması yaşandı.

LOVE LOVE LOVE
   Buluştuk, görüştük, öpüştük, koklaştık. oh  mis. her şey şu an o kadar yolunda ki anlatmaya korkuyorum nazar değecek diye. ama anlatıyorum üstü kapalı buluştuk işte eğlendik çok güzeldi valla. işte en kapalı böyle oluyo :) offf bi özlemişim ki sormayın gitsin kokusu hala üstümde saçıma sinmiş :) bu ayrılık yaradı ya bize maşallah aman  diyim tü tü tü lütfen sayın 21 followers olur da bu yazımı okursanız lütfen maşallah diyin aman nolur . of ya yeni arabasına da bindim ne güzeldi yepis yeni daha tabi :)) oyy nasıl böyle bi rahat yumuşak huzurlu hafifim anlatamam. amma ve lakin yaaanii hiç mi yorum yazmazsınız arkadaş yaa :( bakın o kadar yazıyorum paylaşıyorum anca üç dört günde bir izleyicim artıyo peeeh. neyse olan biten budur.

   Ama ben çok yiyorum göbeğim iyice çıktı off  ''abur cubur sonun budur sağlık varsa vardır huzur.'' amin. ay daha da tatlı yapıp yeme derdindeyim göbeğim beş metre biri dur desin minikkuş da hayatta yeme demez ya anca ağzıma tıkmaya çalışıyo. ya bir de bugün minikkuşla bi şarkı var ya tell me what you wanna do if i put my love on you diye onun kimin nesi neyin fesi olduğunu bi türlü bilemedik ama ben buldum. -anda adam love on you- imiş eğer siz de bizim gibi deliriyorsanız meraktan bu şarkı için işte bu bilgi size birebir :D velhasıl böyleyken böyle. bugünlük enoughhh hadi bana mutluluklar pamuk parmaklar tuşa benim için gotın tag :D

3 yorum:

  1. bende sevgilimleeeee uzun zamandır görüşmedim ve hala malesef görüşememekteyim, yazıyı okuyunca bir ay sonra bende böyle bir yazı kesin yazarım dedim :) ne mutlu sana görmüşsün sevgilini , çok özendim vaaalla.

    YanıtlaSil
  2. ilk önce yorumun için çok teşekkür ederim :)) çok mutlu oldum :) özenicek pek de bir şey yok bende ama emin ol :) umarım en kısa zamanda sen de muradına varırsınnn. :D

    YanıtlaSil

Benimle Paylaşın :)