15 Mayıs 2011

Haydı kızlar düğünee :D

bu da ayakkabım ayağımı beceren.
 Ya ben niye tutturamıyorum ? efendimmşimdi cuma ve cumartesi teyzemin komuşusunun aynı zamanda benim de tanıdğım ve hani gidip geldiğim kızın kına gecesi ve düğün aktivitesi vardı. sanki bananeyse benim kardeşim evleniyor gibi bir hava içindeydim :D şimdi olayın detayına iniyorum hemen :) benim teyzem annemden bir yaş küçük ve genç hani bildiğimiz teyze değil kıpır kıpır enerji dolu biri ve bu komşusu olan özgeyle baya yakın yani neticede komşu ve çok sık görüşüyolar. teyzem de dünyada gördüğünğz görebilceğiniz en anaç insan. e böyle olunca kızı sahiplendi hemen sanki kedni kızı. neyse biz cuma kına gecesine gitcez tabi. emoş (teyzem) aldı beni onlara gittik. aman allahım ben bi süsülendim ya aslında o kadar da süsülenmedim ben ya çiçekli bi elbise almıştım twisst'ten bi kaç ay önce hiç giymemiştim ben de e iyi dedim o uygun hadi onu giyiyim. neyse giydim onu ama hafif kısa bi de hani gögüs dekoltesi vara az ama neticede ben oraya öyle gittim ve feci şekilde çıplak kaldım milletin yanında aman yarabbi millet kot tişörtle gelmiş bu sefer de e pes dedim ya kınaya geliyosun böyle mi giyinlir kız da böyle normal hoş hani odtü istatistik mezunu gayet kültürlü biri ama bir görseniz aman yarabbi bir elbise giymiş böyle kırmızı kat kat tüller ay yok anlatamicam hiç hoş değildi o kıza basit kalmıştı. bizimki de dediğim gibi topladı milleti halaylar çekti sanki bunu kınası biz de mathildayla oturduk öyle. hadi dedim tamam neyse neticede yarın düğün var ve herkes mecbur süslencek yarını  bekliyprum heyecanla. ,

Al sana elbisem de bu allah aşkına abartı mı siz söyleyin
                                   Bu da ayakkabım ayağımı beceren.
      Efendime söyleyim ertesi gün oldu. biz teyzemle öğlen buluşup konsere gittik kırık fön çektirdik hah tamam şu ana kadar her şey şahanae neyse bize gittik aldık eşyaları ona geçtik. ben giyindim süsülendim acaba dedim evde ben siyah elbise mi giysem ama teyzem caydırdı yok bunu git bu dediği de eflatun b iki sene önce aldığım eflatun bi elbise bence çok şeker ama dünkü duruma düşmek istemedim. neyse onun ısrarı üzerine onu giydim tabi. düğünde tee gölbaşında neyse annem ben ve teyzelerim doluştuk arabaya gittik oraya. güzel bi yer hani tamam modern duruyo ama biz bi girdik ulan! yine kabak gibi ortadayız ya yemin ediyorum adamlar ceket pantolonla gelmiş. olm iş ymeeği mi bu niye süslenmiyosunuz lan ! dedim içimden yine cıbıldak klaıdm mı onların arasında mübalağasız  adam siyah ne bulduysa giyip gelmiş. ben parıl parıl palrıyo muyum o elbiseyle yine göt meme her şey meydanda ayağımda da bi karış topuk sikiyo ayağımı zaten. ben öylece kaldım mi benim hin annem siyah elbise giymişti ah ben niye bu hataya düştüm bi desenize sanane senin neyin de sen öyle ışıltılı ışıltılı şeyler giyiyosun tabi oynayamadım da doğru düzgün üstüne zaten minikkuş oynatmadı beni sağolsun aman nanpcam oynayıp neyim ki on benim iyiki de oynamamışım ama valla. yaa sormayın gelinden daha çok dikkat çekiyodum desem yeridir yani. ama öğrendim artık benasla benim düğünüm olmayan her düğüne siyah kapalı bi elbise giycem bu ne ya şebek gibi kaldım milletin arasında annaaa :D amaaa kısa günün karı olarak, bunun çok tatlı bi kuzeni var özgenin onunla merabalaştım nihaahahaa aslında çocuk bana sadece iyiakşamlar dedi ama daha ne :D bu haftasonu da böyle geçti gitti işte haftaya minikkuşu görcem inşallah hadi bakalım bana iyi dinlenmeceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)