3 Şubat 2011

Bozduum Boozdumm !

  Ya ben bugün diyeti bozdum ama şöyle oldu; şimdi bi bugün minikkuşla buluşunca ister istemez bozuldu tabiki. ama sanmayı ki  caydım ben bu işten. yook daha bugün tartıldım 600 gr vermişim hiç yoktan iyidir üstelik spor falan yapmadığım halde. tabii su gitmiştir diyo mathilda ama olsun yakın da kilo da gitcek söz :) bugün yediklerimi saycak olursak; sabah nesfit yedim, öğlen bizimkiyle yedik kfc'den panini yedim ama sandviçini sadece bir de kola daha sonra da kapiçino. eve gelince şu diyet bisküvilerin üstüne krempeynir sürdüm yedim vişne ve üzüm karışımı mayhoş tatlı bir meyve suyuyle işte bu kadar. çok mu açmaladım bilmiyorum ama elimden gelenin en iyisini yaptım napıyım :D böyle işte.. birazdan babam gelicek ve benim bu haftaki kaderim belli olucak :( çok gerginim ya. neyse ya of neticede bi ahfta orada yaşayanlar napsın yani. benim çekincem soğuk olması ve hiç bir şeyin olmaması. rejim de gitcek :/ ay napıyım ya amaaan bunu ölçüp biçmekten doğru düzgün uyuyamıyorum iki gündür.. şimdi de uykum var. şu haftayı atlatmayı diliyorum nolur :( . gelişmeleri söylerim hadi bana iyi diyetler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)