23 Şubat 2011

Beklemicem.

     Kot şort aldım ben. minikkuşa da haber verdim tabi tepkisi nerende oldu ben de dedim kısa ama tatilde giycem. o da giymiceksin dedi. bu böyle gitti en sonunda tatile gitme yoksa ben de arkadaşlarımla giderime kadar getirdi. bezdirdi. aptal adam benim ailemle gittiğim tatili arkadaşlarıyla yaocağı tatille bir tutuyor. dün de program yazcam diye bir buçuk saat bekletti beni. bire kadar adamın şeysini bekledim. harbuki yarım saat sürcek demişti. daha da olan olmuş benden özür diliyor. e işlemez tabi yok bi de bağrıma bassaydım. dün de öyle uyuduk işte. hiç uykusu yoktu aslında benim de yoktu ama sırf o beni bekletti diye ben de onu zorla uyuttum. şimdi de misafir varmış cartmış curtmuş haber yok adamdan. ya böyle tek tek düşününce ne kadar kötü bi sevgili ya  bu. öküzün önde gideni ama bir yandan da dünyanın en tatlısı en iyisi en sadığı en harikası en dürüstü vs vs.. bununla başa çıkmak gerçekten zor. ben resmen çocuğun yükünü taşıyorum. şimdi de blog yazcam dedim. cevabı ''tamam sevgilim'' oldu. ee sen bu mesajı atabiliyorsan zaten atabiliyorsundur yani atamayan adam bunu da atamaz. bazen burama  kadar geliyor ağlıyorum geçiyo. uykum da geldi beklemeden yatcam şimdi ha. gutten nacht.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)