1 Şubat 2011

Hazırlık Tamam !

     Bugün sabah tekrardan diyete başlama kararı almıştık ya hani. hah işte onu uygulamaya soktuk . kalkınca tartıldık bi güzel hüsran tabi :D sonra mathilda mezurayla ölçtü beni tabii kendini de onu da not ettik bi güzel tam böyle hevesle mutfağa geldik bi baktık ki diyet yemeği namına hiç bir şey yok. kocaman trabzon ekmeği var dolapta ee napalım biz de sandviç yaptık onun iki dilmine ama ağzıma sığmıyo tabi yemedim ben de bi dilimini mathilda da öyle bi dilimini yedik. şimdi ben takrar acıktım tabi onda tık yok :D yani bugün de başlamayı pek becermedik galiba neyse darısı yarına. ya bu iş zorlıcak baya.şimdi yaprak dökümünü izliyor bizimki ben de ona katılıyım bari . off pastaları onu bunu şimdiden özledim. evettt gelgeleim akşam yemeğine off karnibahar yemeği yedim hayatımda ilk kez yuh ya bu diyet bana ilkleri yaşattı . biraz karnıbahar ve ve bi kase yoğurt yedim nerdeyse kusuyoudm yerken o ayrı.ya ben sürekli acıkıyorum nolcak yardım edin komşular :(  bi de kediyi özledim yazık bembeyaz o da özlemiştir şimdi bizi neyse bana iyi diyetler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)