13 Şubat 2011

ÖFFFFFFF..

   Ya canım çok sıkkın babamdı şudu buydu acayip sıkkınım.. evet gitmedim erzuruma ama sıkkınım.. diyet desen hakeza.. diyet miyet kalmadı. geçen gün teyzeme gittik yani geçen gün dediğim de iki gün önce mi ne.. neyse gittik biz onun da sevgilisi bi kutu çikolata getirmiş. onu bir güzel mathildayla oturup yedik afiyetle zaten de bu hasta oldu son bir haftadır yataklarda sürünüyordu zavallı. e öyle olunca da ben bıraktım rejimi falan. e napıyım çok zorlandım tek yapamadım ben de ıraktım öfff ne güzel vermiştim 300 gram :( neyse iyileşsin de tekrar başlicam. inşallah. babamın  bunaştısından kaöçmak amaçlı ben annem ve mathilda alışverişe çıktık. mont kazak mazak topladık bir şeyler geri geldik eve daha da gelmicektik ama babam aradı dönmek zorunda kaldık.. aa asıl en önemlisi ben saçlarımı kestirdim benim belimde olan saçlarım şu an göğsümün üstünde kalıyor. aslında çok üzüldüm istemedim ama mecburen çok incalmişti yıpranmıştı saçları cart curt. zorunlulık yani.. neyse bu da böyle oldu herkes çok şaşırdı aaa nadia gözlerime inanamıyorum falan dediler ama herkes yakıştığının kanısında e hadi saolun inşallah.. babam teeee salı gidiyor ay hayatımın en geçmeyen 10 gününü yaşadım iğtençti. neyse sabreden derviş muradına ercek. az kaldı.az önce de amcamdan döndük orası da ayrı iğtençti neyse mathildayla ince uçlu oje aldık güya desen yapcaz kalp yapcaz tırnağımıza haa bok bi yaptık ki sormayın berbat ötesi oldu. biz de sildik ama ince uçlu beyazla acayip kolay frenç yapılıyor benden söylemesi. ay uykum geldi yatıyım bari.. ha bu arada minikkuşla buluştum cuma oohhh pek güzeldi. çok eğlendik deşarj oldum ama eve gelince dön başa daha da saçımı görmedi o bakalım ne dicek ben zemini hazırladım şimdiden ama bilinmez nolcağı ben yatıyorum ya uyucam.. hadi bana iyi diyetleer diyemicem çünkü bozdum :D iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)