6 Şubat 2011

Böyle diyet olmaz olsun yaaa.


   Ay valla sıkıldım ben bu işten. babam geldi öle evde güzel yemekler tabi yok teyzem yollar yok o yollar yok bu yollar ev doldu taştı. iki gündür nası bir diyet yaptığımı ben de anlamadım. mathilda yine iyi gidiyor ama ben diyet yaptığımın falan farkında değilim. işte ondan bi tutam şundan bi avuç noldu diyet hani ? erzuruma gitmicem gibi ama yine de belli olmaz. ya ben kilo da veremiyorum bugün sabah tartıldığımda topu topu 100 gr. vermişim ya olcak iş mi :s dün yediklerimi sayıcak olursak, sabah ; 2 dilim ekmek yumurta vs vs.. öğlen; ıspanak . akşam; ay hatırlamıyorum :D neyse ama tek bir şey biliyorum ben 1 tane kurabiye ve 1 çatal makarna salatası yedim. evet yaptım bunu ve eminim onlar vericeğim 200gramı engelledi . ah makarna ahh. bunların haricinde daha ben dün akşam annemin bir arkadaşından alacağımız yaş pastayı da yemeyi hayal ediyordum.eve dediğim gibi  hep beraber  kadını kapısına gittik pastayı almaya ailecek. biz yani babam mathilda ben arbadayız annem alıp gelcek. neyse bizim anne geldi böyle elinde çok şatafatlı bir şey tutuyor. eve döndğk tekrar. ben alıp pastayı eve götürdüm eee yicem ya hani daha doğrusu tadına bakıcam :D.açtım kapağını ooowwwww nasıl güzel bir görüntü kadın tiramisu yapmış offf bir de likör var içinde bayılırım 10 numara. o sırada annem  de tuvalette. öağırım bizim mathildayla babayı . gelin dedim gözünüz pasta görsün kadın bizim için çok uğraşmış. bu arada likör teyze bu pastayı bizlere iyilik olsun yiyelim ağzımız tatlansın amaçlı yapmış annemin işten arkadaşı ya. neyse geldi bunlar mutfağa oo hakkaten  çok uğraşmış falan dediler. ben babama dur sana kesiyim de veriyim dedim. bıçakla tabağı aldım bıçağı bi geçirdim daha doğrusu geçiremedim. ulan taş gibi bu ne böyle dedim. mathilda; ''ha ya bunu buzluğa koymuş o yüzden hemen yenmez bekleyelim biraz.'' dedi. e tamam madem dedik. babam mutfağı terk etti. biz mathildayla pastanın başındayız. mathilda şöle bıçakla kenarından kesti tadına bakmak için ve ağzına attı. ağzına atmasıyla tükürmesi bir oldu.lan dedim noldu !? mathilda al bi kokla dedi. bıçakla uzaktı kokladım. ee bir şey yok ne var anlamadım likör mü dedim o da ye anlarsın dedi.attım ağzıma. ben de bir tükürdüüümm. öööögggg mathildaya baktım sigara!!! dedim . koştum banyoya kusucam ama öğürüyorum yani :D mathilda da aynı şekilde babam şokta tabi noluyo kızlar diyo. daha annem tuvaletten yeni çıktı ay noldu çocuklarr diyo . annemi mutfağa götrdük olan bitenden haberi olmadığı için ona da yedirdik annem de kustu. ya bu kadın acayip sigara içiyor tamam mı heralde , bu pastayı yaparken ya içine sigara külü falan kaçtı ya da bu pastayı yaparken püfür püfür sigara içti elinin kolunun kokusu geçti hamura sigaranın dumanı geçti :D ama inanaılmaz bir sigara tadi öööfff iğrenç ya bi de bizde babamdan başka kimse sigara içmez onu içinde üçümüz birden kustuk haliyle :D valla sağolsun likör teyze.. diyetimi bozdurmadı ya helal be ! sayesinde ömür boyu tiramisu  rejimine girdim :D böyle işte.. hiç olmazsa bir yerden kurtardık. hadi bana iyi diyetler .. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)