16 Şubat 2011

Fiyaskolar diyarı

         Yok hayır biz yine buluşamıyoruz haftasonu ay lanet olsun ya. hafta içi buluşalım dedim ona da yok. ben de sinir küpüne döndüm tabiki  doğal olarak ay sinirimi bozuyor. hep aynı şeyler ya hep aynı bahaneler. Aayyy daral geldi valla bir buçuk yıldır bu çocuk tavırlarıyla uğraşıyorum bir de benden 2.5 yaş büyük olur kendisi ama erkeğin olgununu bulmak için herhalde en 5 yaş fark gerekiyor. şu huyunu aşsak melek gibi ama gelin görün ki adam anlamıyor. An - la - mı- yorrr.. aptal.


         Neyse akşam daha doğrusu gece yataktayız, işte bununla konuşuyorum falan tabi mesajla. dedim ki, '' bak minikkuş sana bir şey söylicem. ama söylediklerimi sana sitem ya da kızgınlık olarak algılama.'' tamam dedi hadi söyle bakalım. ben de aynen şu mesajı yazıp yolladım. '' bak aşkım, ben artık o kadar yoruldum ki sana seçenek sunmaktan. seni getirmeye çalışmaktan . kızmam mı lazım yoksa hoş mu karşılamam lazım bilmiyorum. istemiyorsun biliyorum şartları zorlamaktan nefret ediyorusun ama her seferinde belki diyorum hani, ister beni düşünür..yapmayacağım artık diyorum seni görmek için kılımı kıpırdatmicam ama allah kahretsin öyle seviyorum öyle aşığım öyle özlüyorum ki seni hiç duramıyorum sözümde hep aynı şeyi yapıyorum. ben günleri sayıyorum seni görmek için aynı şeyi senden de bekliyorum yok mok diceğini bile bile her defasında üstüne geliyorum. her reddedişin o kadar üzüyor o kadar kırıyoki beni anlatamam. o kadar kötü bir his o kadar iğrenç bir durum ki sen bilmiyorusun çünkü ben ağzının içine bakıyorum bana gel de diye. büyütüyorum abartıyorum gibi geliyor ama sen benim yerimde olsan inan sen de benim gibi hissederdin. istiyorum ki benim sevgilim her benimle olsun kaçsın,gerekirse beni zorlasın, kapımda yatsın ama beni görsün isteyince hiç bir şey durduramasın onu . ama ben yine söz veriyorum artık ağzımı açmıcam. çok üzülüyorum çok kırılıyorum sonra olan bana oluyor. ama yemin ederim ki seni bu kadar sevmesem bu kadar özlemesem kılımı kıpırdatmam durduramıyoru kendimi, çok kötü hissediyorum nolur yardım et,durduramıyorum kendimi , çok üstüne geldiğimin farkındayım yine de özür dilerim seni çok seviyorum.'' bu 10 mesaj falan tuttu. valla aynen böyle yazıp yolladım bir de hinlik yaptım onun işi varken yazdım bekletmeyim de hemen yollayım diye :D bu kadar güzel mesaja cevaba bakın '' o zaman şöyle yapalım aşkım sen nerde ne zaman buluşmak istersen söyle buluşalım '' dedi. ben de nasıl yani dedim o da yok eve geliyorum 6 yemek yiyorum 7 spora gidiyorum 8 nasıl olcak tarzında bir şey söyledi. allahın öküzü. bu böyle gitti ama ben sonuna kadar haklıyım hiç kusura bakmasın.


      En sonunda neyse aşkım.. diyerek konuyu kapattı sağolsun . sonra klasik yaranma muhabbeti seni seviyorum cart curt. zaten gözlerim balon ağlamaktan bitap oldum daha da bana şekerlik yapıyor.hayallahım yarabbim ulan gel de telefonu fırlatma offf en nefret ettiğim şey ben orda karşımda adammış gibi konuşuyorum onun dediklerine bak. ya tamam bu adam böyle ya devam eder ya gider hesabı ama insan sevdiği için kendini biraz olsun değiştiremez mi ? ay ben nelerimi değiştirdim yeminle ya. evet bu konuyu da hüsrana uğrayarak kapadık. daha doğrusu o beni sikine sallamadı ben uğradım hüsrana. baş ağrısı şiş gözlerle uyumuşum valla.




         Bugün de halaaann bana bi tuhaf davranıyor. ay sikecem tribini  ha >:@ ay neyse böyle işte. sonuç olarak haftasonu bebe beni ekti ben de arkadaşlarımla olcama artı. paşa gönlü bilir.aptal  benim gibi kimse onu çekmez haberi yok. amaan kaybedilince anlıyorlar diyolar ya o hesap işte.


         Eveet diyetime gelirsek , yo yo yooo arkadaş ben diyette falan değilim. bugün de makarna falan yedimm yani gayet haşlama ama olsun :D sağlıklı , dengeli ve düzenli beslenme sadece benimki ben öyle nitelendiriyorum :) ve tamam burda kesiyorum öpüyorum bana mutluluklar ve iyi diyetler diliyorum..
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)