15 Şubat 2011

Kurtuluş ve kıskanıŞ

     Öncelikle müjdeli haberle başlayım. Babam gitti. ohhh bir rahatlık bir hafiflik var üstümteki sormayın gitsin :) yine biz 3 kız başbaşa kaldık evimizde . oh ya kadınlar kurulu en güzel şey. aslında babam gidince her şey normale tekaradan geri dönüverdi :)) mathildayla tekrardan diyete başlamışız bugün amaa benim bundan daha yeni haberim oldu . olsun sonuçta oldu yani .babam da bir ay sonra gelicekmiş. daha çok var :) alttan alttan da babam acaba blogumu görüp de hüsrana uğricak mı diye tırsıyorum allahh yazıkların yazığı olur valla :s  Aman neyse nerden görsün o.
 
   Minikkuşla da hafiften limonilik vardı hani bugün tuhaf tuhaf halleri ay sinir ediyor beni. yok neymiş pantolununu almaya alışveriş merkezine gitcekmiş. e ben de geliyim dedim yooookkk efendim olmaz e niye minikkuş? çünküü ben avm'lerden nefret ediyorum zaten 2 dk sürcek. ulan öküz müsün insan bi gel 2 dk da olsa seni görüyüm çok özledim de ya allah aşkına. yok efendim hayatta demez onu sonra da , ''seni seviyorum aşkımm'' yahu insanın içinden hiç ben de seni demek gelmiyor . ayyy tam bir gıcık ya haftada 1 görüşmeyi ilke edinmiş kendine yani biz 1.5 yıldır aynı olayı yaşıyorum. bıktım ya ööff . böyle işte sinirim stresim tam gaz. cumartesi görüşcez işte neyseki ay hayır yani o kadar özledim ölüyorum bitiyorum diyen adam neden fırsatlardan faydalanmaz yanlış mı düşünüyorum a dostlar?  bugün de buna sinirlenerek geçti işte.. hala da daha eve gitmedi.

   Bugün de diyette olaraktan ıspanak yedim ve şimdi yine ıspanak yicem. diyet, rejim, perhiz,organik, sebze, yeşil, form zayıflamaya yönelik her kelimeden nefret edioyrum. istiyorum ama istiyorum ki ben çaba harcamadan veriyim şu kiloları. ay neyse başa gelen çekilcekk. gidiyomuş eve haber geldi iyi gitsin salak gitsin otursun evde daha da gitmesin bi yere of GICIK :@ öyle siniri oldum ki çünkü hep aytnı şey ya aynı şey . sonra da konuyu değişitiriyor . tamam ya daha fazla bahsetmicem şundan. biz önümüzde ki maçlara bakıcaz. ay regl olcam her yerim ağrıyo şişkinlikler silsilesi. o yüzden de diyet hak getire canım feci halde tatlı istiyor. hiç adapte olamadım ben nerdeyse 1 aydır bu beslenme biçimine yani yine bozulcak bu diyet şey cumartesi.
 
   Minikkuşla nasıl geçicek acaba cumartesi hediye mediye olayını halletcez şu sevgililer günü şeysi tabi dün buluşamadığımız için cumartesiye kalıd artık e aptal herif de bugün görüşmeyince böyle oldu ay döndürüp döndürüp aynı şeyi söylüyorum biliyorum ama sinirliyiym hala dinmedi öğlenden beri neyse.. madem diyete başladık yine hadi bana iyi diyetler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)