3 Şubat 2011

Ya nolcak şimdi :(

       Bu sabah beni feci şekilde hayrete düşürcek ve hüsrana uğratcak bir telefonla uyandım. arayan babamdı ve beni erzuruma götürmek istediğini söyledi. benim babam erzurum'da çalışıyor ve ayda bir ya da üç haftada bir ankaraya yanımıza geliyor. bu seferki gelişinin kısa sürceğini denetim olcağını ve fazla kalamicağını söyledi. o an anladım ben bir şeyler döndüğünü sonra seni de götürcem giderken dedi . ben kalakaldım tabi napcağımı ne diceğimmi bilemedim hehe işte baba orası soğuktur etme getme desem de dinletemedim neyse bi gelince konuşalım falan dedim. o sırada mathilda geldi. nolduğunu sordu. anlattım o da şok tabi. annemle konuştum bu işten nası vageçebiliriz diye sorduk falan neyse gelsin de öyle konuşalım dedi annem.nolcak bilmiyorum ya ben oraya gitmeeem yook valla gitmem ya. bir de yani babam, horasanda çalışıyor eczanesi var ewrzurumun içi de değil varın siz düşünün bok gibi :( eğer gidersem de zaten cuma döncem pazazrtesi gidip yok ya adam mı dayanır oraya neyse böyle işte .. eğer oraya gidersem de diyetin miyetin kalmicağının farkındayım. e bunalımdan öküz gibi yicem çünkü. napalım başa gelen çekilir. dönüşte de tek başıma gelicem uçakla çok heycanlı :D neyse gidersem de yapcak bir şey yok beş gün kalıp geri gelicem. sabah da tartılmadım öyle her sabah tartılmamaya karar verdim ama dün tatlı krizine girdim o yuzden  ufak bir tane toffes yedim :( e napiyim ya mathilda şişme hadi ye dedi ben de hemen hoopp mideye . dünkü yediklerim içler acısıydı bugün de onlar gibi yemekler yemek istemiyorum. erzrumu da istemiyorum ama  bi yandan da babama üzülüyorum yazık.. bu gidişle gidicem gibi bilemedim valla neyse görücez. yarın kendisi geliyo artık nasıl bir bahane olur ya da olmaz bilemem ama denemekte yarar var . kendimi hala diyette gibi hissetmiyorum ne spor yapıyorum ne yoga anca az  yiyorum böyle de verilmez ki ya :( zor zor hayat çok zor inşallah şu dertlerimden kurtulursam hiçi bi sorunum kalmıcak. aslında hiç biri devşet meselesi deil ama beni atkiliyor yine de. önümüzdeki maçlara bakalım bana iyi diyetler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)