24 Şubat 2011

Kalp krizi

     Kalbimin şu anki o hızlı çarpışını bir türlü engelleyemiyorum. sanmayın ki mutluluk heyecan kıpırtı.. nafile ben yine sinirden tir tir titriyorum. Pat diye giriyorum konuya yazmazsam baygınlık geçircem. dün demiştim ya hani misafiri ne var bunun mesaj atmıyo diye hah. gece 12'de attı. beklemicem demiştim ya köpek gibi bekledim. enyse bu geldi hem konuşmak istiyorum hem tek kelime etmek istemiyorum. böyle soğuk soğuk konuşamalr. bu bana yok kokunu özledim cart curt diyo. neyse o ara bi şeyler oldu bi ben de tam anlamadım. bi haller geldi bana acayip duygusal bir mesaj yazıp yolladım ama yazarken ağlıyorum. burama kadar geldi iki gündür çünkü doğru düzgün tek kelime etmedik. gün içinde zaten görüşme diye bir şey yok. velhasıl buna  nası yazıyorum bi yandan da ağlıyorum. tam böyle ben kendimden geçmişim uyuyalım mı dedi. ohh oldum mu mal, oldum mu göt, üzgün suratlar yaptım falan  şöyle bir beş dakika daha konuştuk. neyse iyi geceler diledik yattık.
   Sabah oldu, konuştuk biraz. bu dokuz buçukta okula gitti. dedi ki okulun parasıylı ilgili bir iş var onu halletcem ben bir ara okuldan çıkıp ben de tamam dedim.gidiş o gidiş ne ses var ne seda buna mesaj atıp eğer gidersen haber ver dedim adam haber verme özürlüsü olduğu ve ben karşımdakini tanıdığım için böyle bir mesaj attım.yok cevap yok. ben yavaş yavaş sinirlenmeye başladım haklınolarak bir mesaj daha attım. yine cevap yok. eveett hiç şaşırdık mı ? hayır şaşırmadık :) ha bu arada sabah bana dediki, 4'e kadar gitmem lazım  para için bankaya mı gitcek napcaksa artık. sat 3 oldu yok 4 oldu yok 5 oldu yok. anladım ki bu ya gitti bana haber vermedi ya da gitmedi ve bana yine haber vermedi. -amanın mesaj geldiiiii! ''aşkım'' diye. efendim dedim ellerim ayaklarım titriyo- neyse bu böyle mesaj atmamaya devam etti. dayanamayıp aradım. meşgule attı. lab dedi . ha tamama anladım ki labaratuar dersi. atmadım cevap. sonra gidiyorum dedi. işte şimdi de dedim ya evdeyim diye mesaj attı. gitmemiş gitceği yere  sordum şimdi. abisi gitmiş. ben de neden peki bütün gün bi tane bile mesaja atmadın dedi cevap bekliyorum ben bariz titriyorum. saydım sövdüm gençler ben ay yazamicam daha fazla sinirimi hoplattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)