22 Şubat 2011

Ağrı Dağın Eteğinde

   Regl döneminden nefret ediyorum. ya daha etkili ağrı kesiciler icat edin ya da bu adet denen kadınların her ay yaşadığı olayı iptal edin. aksi gibi o kadar ağır geçiriyorum ki ben her ay ağrıdan kalkamaz haldeyim. evet bu ay da adetin zulmüne uğradım ve ellerimi dahi kıpırdatamaz haldeyim iki günüdür kesintisiz ağrı çekiyorum. tuvaletimi yapmayı bırak yapmak için gidemiyorum yürüyemiyorum bile. neyse ki ilgiden ve alakadan yoksun değilim :) annem benim için dün livadan pasta bile aldı (ki annem acayip cimri ve pastaya para vermeyen bir insandır.). neyse anlıcağınız yediğim önümde yemediğim ardımda. minikkuş da beklenmeyen bir performans sergiliyor sevgili seyirciler. acayip üstüme düşüyor. dün sabah geç kalmasına rağmen uzun uzun benimle konuştu.işte böyle. bugün de evde yattım uyudum muyudum bütün gün.amaa tabiki illa bir yerden çıkarcak ya bizimki iki günlük ilgisinin acısını bugün de azcık arayıp sordu yok fırsat bulamamış yok yoğunmuş. neyse yaa dedim tamam haklısın bu da burda bitsin. 
    
    Hastalığımın şerefine bugün akşam yemeğinde sosyete mantısı köfte ve mantar çorbası yedim yanında da nestea anlaşıldı ben bu göbekten böyle kolay işlerle kurtulamicam. bu dönemim bir geçsin daha makul mantıklı olarak bir diyete başlamayı planlıyorum amin inşallah. ee tebi adetin verdiği bir şişkinlik de var. nolur o şişkinlik bir haftaya geçsin :( yoksa bunalım sentezlemeye başlicam. haftasonu bizim mendaburla görüşcez. hala sevgililer günü hediyesini halledemedik artık çüş ben diyorum ki bunu 14 mart yapalım artık o derce sarktı. bu hafta buluşunca yapcaz artık.

    Geçenlerde de kediye mama alıyorum kadına sordum iç dış parazit aşısı lazım mı diye (biz yaptırmıyoruz evde diye bizimki) kadın mutlaka bi bulaşırsa size de geçer dedi . anam bi tutuştuk daha da onun aşısına para ayırmam lazım anlicağınız. şimdi de öyle bir geçer zaman ki başladı ona dönüyorum. yarın erken kalkmak istemiyorum yardım edin :( neyse minikkuşun bu ilgisinin devam etmesini ve ağrısız bir regl dönemi diliyorum. yakşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)