20 Şubat 2011

Pes diyorum pes pes diyorum :))

   Ya olana bitene bakın ! geçen bu çocuk beni öyle sinir etti öyle kafayı yedirtti ki ben buna nasıl bir beddua savurduysam dün sabah taa sabah 6'da bir karın ağrısı bir mide bulantısıyla uyanmış. annesini babasını anneannesine götürcekti ama öyle kötü olmuş ki yerinden kalkamaz haldeymiş. ben de tabi sabah kalktım keyifle ohh kursuma gittim sabah ordan arkadaşlarımla buluşcam. zavallım bana gitme diyo. haaahh dedim alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste :)) oh dedim sana az bile. ama tabi buna canım cicim hayatım ee ne de olsa hasta yani yazık bir taraftan. neyse buluştuk kızlarla gittik alışveriş yaptık yemek yedik gezdik falan ay bütün indirimler de bitmiş her şey paha  akşama kadar
 buna atmadım mesaj aramadım sormadım. o da sesini çıkarmadı hayret biliyor heralde suçunu susuyor o yüzden :D

 
   Akşam geldim eve neyse ay sürekli kusmuş bu sürekli ağrılar sancılar hakkaten hasta olmuş. ama oh oldu yani napiyim geçen de ben kustum ya hani :D bu hiç sallamdı ya e benden de aynı muameleyi gördü doğal olarak. ee napalım eden bulur. dün de böyle geçti işte valla dışarda da salata malata yemedim böyle güzel bi şeyler yedim :D velhasıl sabah mesaj attım nasıl oldun diye. daha iyimiş. yazık üzüldüm bu seferde :( ahh kıyamam hödük mödük ama çok seviyorum ya inş iyileşir çabucak :( neyse bana mutluluklar, minikkuşa sağlık ve sıhhat diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle Paylaşın :)